ZWROTY I REKLAMACJE
Pamiętaj, że kupując w www.athleticwear.pl jesteś bezpieczna i masz prawo do odstąpienia od umowy zakupu produktu w naszym sklepie internetowym w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Standardowo zwrot pieniędzy zostanie wykonany do 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconego produktu. Pełną informację o prawie odstąpienia od umowy przez konsumenta znajdziesz w naszym regulaminie sklepu dostępnym tutaj.
Prosimy przed skorzystaniem z prawa zwrotu o przymierzanie naszych ubrań tylko w taki sposób jak jest to możliwe w sklepie stacjonarnym, aby nie posiadały uszkodzeń mechanicznych, były czyste i wolne od jakichkolwiek zapachów.
Reklamacja – pamiętaj, że ponosimy także odpowiedzialność za nasze produkty na podstawie rękojmi jeżeli posiadają one wady fizyczne. Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Jak dokonać zwrotu lub reklamacji? To proste!
SPOSÓB I
- Wejdź na: www.athleticwear.pl/zwrot-reklamacja wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail.
- Kliknij w link wysłany na podanego e-maila i wypełnij formularz zwrotu/reklamacji.
- Zapakuj zwracane produkty i dołącz wydrukowany formularz.
Jeśli nie posiadasz drukarki, formularz możesz przepisać ręcznie. - Paczkę odeślij na adres:
Athletic GYM & Fitness
Lipińskiego 73, 38-500 Sanok, siłownia 2 piętro
- Nie odbieramy paczek za pobraniem oraz z paczkomatów.
Uwaga! Nie ma możliwości zwrotu towaru zakupionego online w sklepach stacjonarnych.
Kontakt z nami ws. zwrotów i reklamacji: 533 142 878 lub 606 341 578 (preferujemy SMS najlepiej przez Whatsapp) w godzinach pracy Biura Obsługi Klienta. Zapraszamy!
Uwaga klienci spoza Unii Europejskiej! W przypadku zwrotu produktu z kraju spoza Unii Europejskiej należy w deklaracji celnej oznaczyć wysyłaną paczkę jako zwrot. W przeciwnym wypadku zostanie naliczone cło i paczka nie zostanie przez nas odebrana!
Konsument przed skorzystaniem z prawa odstąpienia od umowy ma możliwość przymierzenia Zwracanych Artykułów, tak jak jest to możliwe w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że konsument w takim wypadku nie ma prawa noszenia Zwracanych Artykułów, prania, czy używania ich w inny sposób niż jest to możliwe w sklepie stacjonarnym. Przymierzenie Zwracanych Artykułów nie wymaga podobnie jak w sklepie stacjonarnym zrywania metek, etykiet, czy zdejmowania plomb higienicznych.
Prosimy o zwrot Zwracanych Artykułów zapakowanych tak, jak zostały otrzymane, wraz ze wszystkimi metkami i etykietami oraz plombami higienicznymi.
Należy pamiętać, że konsument pozostaje odpowiedzialny za obniżenie wartości Zwracanych Artykułów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Zwracanych Artykułów. W przypadku korzystania przez konsumenta ze Zwracanego Artykułu w sposób opisany w zdaniu poprzednim Sprzedawca ma prawo domagać się od konsumenta odszkodowania – z zastrzeżeniem indywidualnej oceny okoliczności faktycznych danego zwrotu wysokość odszkodowania może w skrajnych przypadkach wynosić nawet równowartość ceny zakupionego towaru.
Ustawa o prawach konsumenta przewiduje, że prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.